Ohlédnutí za rokem 2020

Rok 2020, ač dvěma dvacítkami velmi zajímavý, děním nečekaný. Celou republiku i svět zastihla pandemie a vše převrátila na ruby. My jsme si ale rok užili. Plány sice nebyly plnohodnotně naplněny, ale náš „Goci“ tým se snažil z vize pro rok 2020 vytěžit maximum. V lednu se náš tým rozrostl o dvě nové velmi šikovné švadleny a Verču, mou pravou ruku. Verča má na starosti veškerou administrativu, vaše objednávky a vše, co já nestíhám, je v jejich rukách. Jsem velice ráda, že ji tu mám. Pája a Olesa jsou švadlenky, které všechny modely dávají dohromady. Stal se z nás super tým :-)

goci-tym

Počaly přípravy na jarní markety a přišel ten zákeřňák Covid a naše plány nám zhatil. V polovině března, dva dny před prvním trhem, přišla špatná zpráva – Covid-19 a první lockdown. V první chvíli jsme nevěděly, co bude, jak to zvládneme a co to vše bude obnášet. Do rukou se nám dostala poptávka výrobce speciálního antibakteriálního materiálu. A jaký byl předmět? Asi všichni vytušíte. Roušky. Během pár hodin, vznikly první prototypy. V první vlně jsme pracovaly 12 až 13 hodin denně. Bylo to velmi náročné období. Bylo to ale třeba, a tak jsme musely makat. První roušky putovaly do chrudimské nemocnice. Poptávka byla veliká. Šily jsme také pro pardubickou nemocnici, různé firmy, ale i pro naše zákaznice. Během první vlny se našilo přes tisíc roušek, které putovaly potřebným. Našli se i jedinci, kteří darovali bavlněná plátna pro výrobu roušek pro potřebné. A právě jim patří velké díky.

První trh, kterého jsme se mohly zúčastnit, byl květnový Dyzajn market, který se konal v Praze. Účast byla obrovská a nás opět nabyl nadějí a optimismem. Následovalo léto, „normální“ léto, kde už si všichni mysleli, že je vše za námi. Možnosti se rozšiřovaly, nápady rostly a s nimi i vznikl jeden dlouhý projekt, který vyvrcholil v roce 2021. Vznik nových webových stránek, s novou image včetně loga a komplet marketingu. Jenže to není jen tak. Do cesty nám vstoupil Petr, šikovný fotograf a skvělý člověk, který po dlouhém přemlouvání s námi začal spolupracovat. Nafotilo se pár kousků, fotky měly velký úspěch, a tak začala, teď už mohu říct, dlouhodobá spolupráce. Fotilo se, fotilo a fotilo.

foceni

Na podzim přišlo něco, co jsme nikdo nechtěl. Epidemiologická situace rostla, pandemie zvyšovala na obrátkách a přišlo znovuzavření „klasického“ života. Všechny markety a akce zrušeny. Nastaly krušné časy a začaly jsme bojovat o záchranu, záchranu značky Goci na trhu. Mělo to i svá pozitiva, mohly jsme intenzivněji pracovat na našem projektu týkajícího se nového webu a prezentace v online světě. Jenže bez práce nejsou koláče a nic není zadarmo. A i projekt je třeba z něčeho živit. Vymýšlely jsme, čím zaujmout. A v tu dobu přišel nápad na oblečení Máma & Dcera. Vznikla myšlenka k vytvoření malých kopií dospěláckých kousků. Cíl byl jasný, aby se malá princezna stala malou kopií své maminky. V tu chvíli jsme však potřebovaly malou holčičku, na které nejen že vše zkusíme, střihy, délky, ale i tu, co nám řekne, tohle mi je příjemné a tohle ne. Protože to je v dětské módě nejdůležitější. Šít pro děti není jednoduché. Hledaly jsme, hledaly a našly. Započala spolupráce s Markét a jejími dvěma dcerami Natkou a Vaneskou. Holky, nejen že byly úžasné modelky, byla s nimi sranda. V kombinaci s Markét, které hadříky značky Goci sedly jak „prdel na hrnec“, byla vize dokončena. Nemluvě o faktu, že jsme si sedly lidsky. Další ,,blázen“ do party.

mama-a-dcera

Těsně po zkompletování kolekce Máma & Dcera přišlo na krátkou dobu otevření trhů, které nás existenčně zachránilo. Zúčastnily jsme se Dyzajn marketu Praha, Mint marketu v Ostravě a v našich rodných Pardubicích. Díky kolekci Máma & Dcera vznikla vánoční vize „slaďte se pod stromeček“, která měla úspěch. Poslední týdny roku 2020 jsme věnovali focení, vizi, marketingu a kompletaci našich plánu pro rok 2021. Myslíme si, že jsme připraveni novým výzvám a těšíme se, až Vám všechny naše novinky, akce a plány postupně budeme představovat.

Pokud jste dočetli až sem, jste skvělí. Já si ten rok 2020 potřebovala shrnout. A děkuji Vám, naši milí zákazníci, že jste. Protože bez Vás by to nešlo. Každá Vaše pozitivní slova, každý Váš spokojený nákup mě posouvá dál. A díky Vám roste značka Goci.

pernikove-srdce